בניית חנות וירטואלית למסחר באינטרנט

בניית חנות וירטואלית למסחר באינטרנט

כדי לפנות לחברה שמבצעת בניית חנות וירטואלית למסחר באינטרנט, צריך לבדוק את כל אפשרויות הקמת החנות עבור העסק שלכם. 

ראשית עליכם לדעת מה אתם רוצים לשווק ברשת. גם אם יש לכם חנות במציאות והיא עובדת יפה, זה לא אומר שהיא תעבוד יפה ברשת. 

כלומר, אתם צריכים לבדוק אם המוצרים שאתם משווקים כבר קיימים ואיפה? 

האם אתם בלעדיים או שיש כמותם. האם יש לכם יתרון כלשהו במוצרים שלכם ואתם יכולים “לנגן” על זה במיתוג ובשיווק שתעשו לחנות שלכם.

אחרי שבדקת את הנושא והגעתם למסקנה שיש לכם מוצרים טובים ומבוקשים ביד, עליכם למצוא חברה שתקים לכם את החנות. 

כל חברה עובדת עם פלטפורמה אחרת וכדי לדעת מה אתם צריכים, אין דבר יותר חכם מלנסות.

שאלו את החברה עמה התקשרתם מהי תוכנת בניית החנות שהיא מציעה לכם ובקשו ממנה לחבר אתכם לחנויות שהיא בנתה. 

 

לגלוש באתרים של המתחרים

כדי לגלוש בצורה נעימה ומהנה באתר, הוא חייב לעמוד בכמה קריטריונים חשובים ואתם צריכים לבדוק אותם על אתרים אחרים שהחברה אליה פניתם הקימה. 

אתם צריכים לבדוק כמה זמן לוקח לאתר הזה להיטען, והאם הוא לא כמו איזה חנות שהמוכרת בה עסוקה עכשיו בשיחה פרטית בטלפון במקום לשרת אתכם. 

כן יש חנויות וירטואליות למסחר באינטרנט שלוקח להם זמן לעלות וזו כבר בעיה מאוד גדולה כי לגולשים ברשת אין זמן לחכות לכם, הם פשוט יעברו למתחרים.

זה עניין של טכנולוגיה של אתר ואחסון. 

למשל אחסון בחו”ל בכלל לא מומלץ, כי בדרך כלל האתרים האלה נתקעים ואין כל כך עם מי לדבר, וגם אם יש, התקשורת, השפה והתרבות די משובשים ואף אחד לא מבין כלום. 

זה לא מספיק ליזום בניית חנות וירטואלית היא גם צריכה להיות מספיק מהירה וזריזה.

חווית המשתמש שלכם צריכה לנבוע מגלישה באתרים אחרים.

 

צילומים ותוכן ראוי

האם הייתם נכנסים לחנות שעל השלטים שלה רשומים דברים עם שגיאות כתיב? 

בטוח שלא, ככה זה ברשת. אם החלטתם לפתוח חנות וירטואלית למסחר אלקטרוני, הקפידו שאת התוכן שלה יכתבו אנשי מקצוע וגם צילומי המוצרים שלכם צריכים להיות הכי טובים שאפשר. 

הראי אתם רוצים למכור מוצרים באמצעותם, לכן זה בוודאי לא יכול להיות צילום מהסלולרי שלכם.

צילומי מוצרים לחנות זה עניין למקצוענים ולפעמים גם צריך לעשות סטיילינג ועוד. 

אם זה לא נראה טוב לא יקנו.

גם סדר המוצרים חשוב. איפה אתם ממקמים מה. 

עד כמה קל לגלוש באתר שלכם ולהזמין מוצרים. 

חשוב מאוד שלכל קטגוריה יהיו כותרות בולטות “ודיבור” מכוון עם הגולשים שלא ילכו לאיבוד באתר.

 

שירות לקוחות

גם בחנות וירטואלית יש שירות לקוחות. 

עד כמה מהר אתם מקבלים תשובות על שאלות שיש לכם, אם אתם רוצים לברר מידות של בגדים למשל או לקבל מידע נוסף. 

זה אומר שבדרך כלל בכל אתר מכירות יש גם פרק של שאלות ותשובות. 

הן נאספו משאלות ותשובות של אנשים ששאלו אותם, ואמורים פחות או יותר להקיף את השאלות שכולם רוצים לשאול. 

מכיוון שלא מדובר בחנות במציאות ואי אפשר לתקשר, הדרך לקבל מידע הוא באמצעות הפרק הזה של שאלות ותשובות וזה חייב להיות מספיק מקיף ומפורט.

גם נושא הקופה, התשלום והמשלוח צריכים להיות ברורים. 

אל לטכנולוגיה לעכב אתכם, ואם בניית החנות הוירטואלית שלי הופקדה בידי מומחים בתחום אתם תרגישו את זה בכל שנייה בגלישה באינטרנט

זה יהיה חלק, נעים מהנה וגם הצילומים יהיו נהדרים. 

ככה צריך לקנות.

שתפו את המאמר עם חברים:

שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב google
שיתוף ב email

אתר/חנות ל-7 ימי חינם!

צריכים אתר חדש לעסק?
צריכים לבנות דפי נחיתה ללקוחות?
צריכים חנות אינטרנטית שתגדיל לכם את המכירות?
הרשמו עכשיו ותוך כמה דקות האתר/חנות שלכם באוויר!
עצרו!

מאמרים נוספים שיכולים לעניין אתכם

איך לפתוח חנות אינטרנטית
מידע מקצועי

איך לפתוח חנות אינטרנטית?

אז איך לפתוח חנות אינטרנטית? פתיחת חנות אינטרנטית בשנת 2019 ושנת 2020 הבא עלינו לטובה, היא הכרחית בימינו עבור מרבית סוגי העסקים. הקמת חנות מכירות

המשך קריאה »
למה דווקא וורדפרס
מידע מקצועי

למה דווקא וורדפרס?

רוצים לבנות חנות וירטואלית – למה דווקא וורדפרס?  למה דווקא וורדפרס? – אם עדיין אין לכם אתר או חנות אינטרנטית ואתם מתעניינים בבניית אתר, אם

המשך קריאה »
יתרונות בבניית אתר וורדפרס
מידע מקצועי

יתרונות בבניית אתר וורדפרס

מהם יתרונות בבניית אתר וורדפרס? יתרונות בבניית אתר וורדפרס: כ-30% מהאתרים בעולם, בנויים על מערכת ניהול התוכן וורדפרס. אחד היתרונות הכי בולטים של האתרים האלה

המשך קריאה »

החגים כבר כאן

נרשמים לשנה ומקבלים חודשיים במתנה!

ימים
שעות
דקות
שניות
המבצע פג תוקף, עמכם הסליחה.

בחר תבנית

[bz_templates_grid]
דילוג לתוכן