בדק בית לפני כניסה

למשל, אם אתם מחפשים שיפוצניק או מחפשים בית ישן, תזדקקו לפקח שמבין בבתים היסטוריים. אולי יהיו לך שאלות נוספות שהסוכן שלך יוכל לענות עליהן לאחר שתסתכל על הנכסים השונים, אבל טוב לדעת את המידע הזה לפני שמתחברים יותר מדי לבית כלשהו. בעזרת המידע הזה על כל נכס, תוכלו להשוות בצורה יעילה יותר את כל הבתים שראיתם ולקבל החלטה מושכלת לגבי הבית המתאים לכם ולמשפחתכם. סוכן הנדל"ן שלך צריך להיות נוכח בכל מגרש שאתה צופה בו כדי שיוכל להבין טוב יותר מה אתה אוהב ומה לא אוהב בבית.

רוב בודקי הבית יענו לכם על כל שאלה במהלך בדק בית

לכן מומלץ לבקר בבדיקה ולשמוע את התוצאות ממקור ראשון. אנו ממליצים להתכונן לבדק בית על ידי עריכת רשימה של אזורים בבית שברצונכם לבדוק לפני הגעת הפקח. נסו להיות שם כדי לברר כמה שיותר על מצב הבית, רשמו הערות ותמונות, שאלו כל מה שיש לכם.

בדק בית

הוא הזדמנות להזמין מומחה שיסתובב בבית ויכין דו"ח המתאר את מרכיבי הבית העיקריים, מצבם הנוכחי, מה מצריך טיפול מיידי ומה ידרוש תחזוקה לאחר המעבר. אם זו הפעם הראשונה שאתה קונה, בדיקה יכולה לתת לך קורס מזורז בטיפול ביתי ורשימת בדיקה של פריטים שזקוקים לתשומת לב כדי להפוך את הבית שלך בריא ובטוח ככל האפשר. בדיקה עשויה לגלות בעיות שתוכלו לפתור עבור הבעלים הנוכחיים לפני שאתם נכנסים לגור, או למנוע מכם בשוגג לרכוש בור מזומנים.
למידע מורחב בנושא של איתור נזילות במצלמה תרמית ניתן לבקר ב- no-leak.co.il

בדיקת מצבו הפיזי של הבית

היא חלק חשוב מתהליך רכישת הדירה ויש לכלול אותה בחוזה המכר כתנאי לקיום עסקת מכר. בודק בית יכול לזהות בעיות אפשריות וכן לתת לך מושג טוב יותר לגבי התחזוקה השוטפת שהנכס ידרוש. אם הנכס המושכר שלכם תפוס, חשוב לבצע בדיקות שגרתיות על מנת לוודא שהשוכר שלכם מטפל בנכס, וכן לוודא שהוא ראוי למגורים. אם הנכס המושכר שלכם פנוי, נדרשת בדיקה לאחר כניסת הדייר האחרון (המכונה צ'ק מעבר), וכן בדיקה סופית לפני כניסת השוכר הבא שלכם כדי לוודא שהנכס נקי ותקין. נוהל הפעלה.

בעלי בית בודקים מדי פעם בתים לפני שהשוכרים נכנסים לגור

כדי שיוכלו לצפות לתיקונים אפשריים ולהתכונן לקבל את פני הדיירים החדשים. עם זאת, הבדיקה של בעל הבית שלך לאחר המעבר היא היחידה שאמורה לקבוע אם תאבד את הפיקדון שלך, ועל בעל הבית שלך להודיע ​​לך לפני בדיקת ביתך. מדינות מסוימות דורשות הודעה בכתב, אז בדוק את חוקי המדינה שלך כדי לגלות מה מצופה ממך לפני שתוכל לבדוק את הנכס להשכרה.

על מנת לאפשר מספיק זמן לבדיקות נוספות או לנהל משא ומתן עם המוכר

אנו ממליצים לקבוע בדיקת בדק בית בהקדם האפשרי לאחר חתימת החוזה. בחר מפקח מוקדם בתהליך רכישת הבית כדי שתוכל לקבוע בדיקה ברגע שהמוכר יקבל את הצעתך. פקחים טובים זוכים לביקוש רב, במיוחד כאשר יותר בתים עומדים למכירה באביב. כמוכר, אתה רוצה לדעת מה המפקח מחפש כדי שתוכל להתכונן לביקור שלו ולעזור לו לעבור בצורה חלקה ככל האפשר.

בדיקת בית אורכת בדרך כלל שעתיים עד ארבע שעות

אך עשויה להימשך זמן רב יותר בהתאם לגודל הבית. בדק הבית מתבצע לאחר שהמוכר קיבל את הצעתכם, אך לפני רכישת הבית. כרוכש דירה, בדק בית הוא ההזדמנות האחרונה שלך לגלות את הפגמים של הבית – ואולי לגרום למוכר לשלם עליהם – לפני סגירת העסקה. גם אם המוכר מציע לשתף בדו"ח בדק בית או טוען שהבית נבדק מראש, אנו ממליצים לכם לארגן בדיקה משלכם כדי שתוכלו לבדוק את הבודק בעצמכם.

הפקח בודק לעיתים את מכשירי המטבח המגיעים עם הבית כדי לוודא שהם עובדים, אך לא תמיד זה חלק מהבדיקה. לדוגמה, אם אתה באמת רוצה לקנות בית, אולי כדאי לך לבדוק את הצנרת.

חפש דליפות ונזקי מים

מפקח הבית שלך בהחלט יחפש סימנים של דליפות או נזקי מים, אז עדיף לתקן אותם ולתקן כל בעיה הקשורה למים לפני הבדיקה. מידת הניקיון של הבית שלכם לא משפיעה על הבדיקה עצמה, אבל בית מלוכלך או לא מסודר עלול לגרום לפקח לחשוד שגם אזורים אחרים בנכס אינם מטופלים כראוי. אם הבית מלא בחפצים של ספקים, המפקח לא יוכל לבדוק כמו אם הבית היה ריק.
למידע מורחב בנושא של בדק בית לפני כניסה יש לבדוק כאן: agam-group.co.il

אם מדוחות הבדיקה עולה כי הבית תקין

תוכלו להמשיך ברכישה בידיעה שאתם מקבלים את מה ששילמתם עבורו. לאחר בדיקת הבית, אתה יכול לבקש מהמתווך שלך לנהל משא ומתן עם המוכרים על תיקונים נחוצים, או לבקש מהמוכרים להוריד את המחיר כדי שתוכל לתקן את הבעיות בעצמך. ברגע שהקונה יציע הצעה ואתם נענים לה, הוא יזעיק את מפקח הבית, מה שעלול להוביל למשא ומתן או לכישלון מוחלט של העסקה. חלק מהמוכרים בוחרים לבדוק את ביתם כשהם מתחילים להכין את ביתם למכירה כדי שיוכלו לטפל בכל בעיה פוטנציאלית מוקדם ולחסוך זמן בתהליך הסגירה.

נקה את ההיקף בנוסף לבדיקת פנים הבית שלך

המפקח יבדוק גם את החלק החיצוני, כולל חיפויים, עיטור ואיטום סביב חלונות ודלתות. אנו ממליצים להשאיר את האזורים מסביב לביתך נקיים מצמחים, פחי אשפה וחפצים מאוחסנים כדי שיהיה להם נוף ללא הפרעה.

לבתים ישנים עשויים להיות מספר גגות

שחלקם עשויים להכיל אסבסט. ברור שמפקח לא יפרק את הבית שלך כדי לבדוק את הצנרת והחיווט. תלווה את המפקח במהלך הבחינה כדי שתוכל ללמוד יותר על טיפול בבית, לשאול שאלות ולהבין באמת אילו נושאים הם עיקריים ואילו קטנים יחסית. הזמינו קבלן כללי או בודק בית שיבדוק את כל מערכות הבית הגדולות מלמעלה ועד למטה, לרבות קירוי, אינסטלציה, מערכות חשמל וחימום, יסודות ואינסטלציה.

זה ייקח שעתיים עד שלוש שעות ויכול לעלות לך 300 דולר או יותר, תלוי במיקום, גודל, גיל וסוג הבית. אם אתה מרגיש בסדר לאחר ההליכה, המשך לחקור כל הפרות ציבוריות או בעיות רישוי שעלולות להיות מכבידות על המשפחה.