הזמנת עציצים לבית

בנוסף למגוון היפה של עציצים, יש לנו מבחר גדול של אדניות כדי לשמור על הצמחים שלך במיטבם. רוב הצמחים מגיעים במגוון גדלים עם מבחר של עציצים ואדניות עכשוויים ועכשוויים.

המחירים נוחים מאוד בכל מקום (בדרך כלל $30 עד $60) וכל צמח מגיע עם מבחר של עציצים עכשוויים ועכשוויים

צמחים חיים מתחילים ב-$30 וכל אחד מגיע בעציצים עם מבחר גדול של עציצים ואדניות. צמחים קטנים בעציצים משתלה מתחילים ב-$10 ותוכלו להגדיר דגימות גדולות ובוגרות רבות יותר בעציצים דקדנטיים עבור עד $500+ אם אתם מחפשים משהו ממש מפואר ומרשים לבית או למשרד שלכם.

שורשים בית של צמיחה אפשר להזמין קניית עציצים עפולה

אחרון חביב

כשאתה קונה עציצים, אתה צריך גם לוודא שאתה מקבל עציץ יפה מכיוון שלעתים קרובות שמירה על עציצים בעציצים אינה מעשית. השילוב של צמח ועציץ צריך להתאים לעיצוב שלך. אתה גם צריך להיות מודע לסוג הצמח שאתה שותל, מכיוון שצמחים שונים דורשים תנאי גידול שונים. זה יכול להיות קשה יותר לבחור עציץ שמתאים באמת לצמח שלך ולפנים הבית שלך.

בוודאי תרגישו ממש בבית כשאתם מחפשים אדניות ועציצים באתר At Home

גם אם אתה מחוץ לארה"ב, אתה יכול להשיג כמה מהאדניות והעציצים למראה הייחודי של Overstock. Marshalls הוא עוד מקום נהדר לקנות בו עציצים ואדניות, לפחות אם אתה בארצות הברית. אולי לא קניתם כאן שום דבר מלבד פריטים בעבודת יד, אבל Etsy הוא עוד מקום נהדר לאוהבי צמחים באינטרנט.

זה כנראה לא יפתיע אותך שאמזון נמצאת ברשימה שלנו של חנויות האדניות והעציצים המקוונות הטובות ביותר

חנויות גדולות רבות מוכרות אדניות ועציצים בתקופות מסוימות של השנה. בהשוואה לחנויות מקוונות רבות אחרות, אדניות ועציצים של איקאה זולים למדי: מ-2 דולר ל-10 דולר. בין אם אתם זקוקים מאוד לעציצים פנימיים, עציצים חיצוניים, אדניות תלויות, או אפילו דוכני צמחים, ב-At Home כנראה יש את המוצר המתאים עבורכם.

אנשים רבים חושבים על עציצים כשהם חושבים על עציצים, אבל צמחים תלויים מתאימים גם לעיצוב הבית. יש לנו גם עציצים המתאימים במיוחד לצמחים גדולים יותר, כמו כאלה שניתן להציב על מפתן ביתכם.

עציצים נוטים להיות קטנים יותר

עגולים יותר, ובדרך כלל מיועדים לצמחים. אדניות מיועדות בדרך כלל לגידול בחוץ, בגודל לא סדיר ויכולות להכיל צמחים רבים. לדוגמה, צמח 4 אינץ' מתייחס לצמח שגדל בעציץ בקוטר 4 אינץ' – עציץ בקוטר 4 אינץ', ללא קשר לגודל הצמח – בעל גובה של 4 אינץ' ו-4 אינץ'. רוחב סיר אינץ'.

בבחירת עציץ

אם הצמח נמצא כעת בעציץ בגודל 10 אינץ' או קטן יותר, בחרו בעציץ שגדול ב-1-2 אינץ' מהגודל הנוכחי. בעת השתילה מחדש, השתמש בעציץ גדול יותר בקוטר 2-4 אינץ' מכיוון שהצמח גדל יותר מהעציץ הנוכחי. אחרי הכל, כאשר הצמח שלך גדל מעבר לגודלו הנוכחי, הוא זקוק לעציץ גדול יותר. בהתאם לגודלו, צמחים מסוימים יכולים להחזיק שנים באותו עציץ.

בעציץ גדול מדי

האדמה תתייבש לאט, מה שיגרום לצמח להיות נוטה יותר להירקב. לבסוף, אדמת העציצים צריכה להיות בעלת מבנה – היא לא צריכה להיות רופפת או רכה מדי – כדי לאפשר לצמחים להשתרש. אם תרצו להשתמש בעציץ שאין בו חורי ניקוז לקישוט, השתמשו בו כעציץ המכיל את העציץ בו יגדלו הצמחים.

EJ Kaga אומר שאתה יכול להשתמש בכל סוג של אדנית כל עוד אתה יודע איך החומר של העציץ משפיע על הצמחים שהוא מכיל. סוג העציצים שבהם אתה משתמש לצמחי בית יכול לקבוע עד כמה הם בריאים או לא בריאים.

הצמח הנכון יכול להפוך למעשה חלל פנימי

אבל לא אם תשאיר אותו בעציצי הפלסטיק שבהם הוא נמכר בחנויות צמחים או כשהוא נשלח לביתך דרך אחד ממוכרי הצמחים המקוונים הרבים. בין אם אתם מחפשים צמח פורח טרופי או ירקן עמיד לבצורת, אלו הם המקומות הטובים ביותר לקנות צמחי בית באינטרנט. בין אם אתה רוצה להביא שלווה למשרד הביתי שלך או לתבל את הכניסה שלך, חנויות הצמחים המקוונות הללו יעזרו לך להוסיף חיים וצבע לכל חלל, והכל במשלוח ישר עד דלתך. אתה יכול גם לרכוש צמחים לטיהור אוויר וצמחים שקל לטפל בהם, כך שתוכל למצוא אפשרויות שיכולות לשגשג בכל מקום בבית או במשרד שלך.

הצמחים מוצעים נטועים מראש במגוון עציצים

או שניתן לרכוש אותם בעציץ פלסטיק רגיל אם יש לכם עציץ או סלסילה דקורטיבית שאתם מעדיפים להשתמש בהם. שימו לב שהצמחים נמסרים בעציץ גידול משלהם, כך שתזדקקו לאדנית דקורטיבית כדי לשתול אותם עם המסירה. כל צמח מגיע בעציצים עם מבחר אדניות מסוגננות מאוד ומעמדי עץ מגולפים המוכנים לעמוד במרכז הבמה בסלון או בכניסה. רוב הצמחים נמכרים בעציצי פלסטיק הניתנים לשילוב עם עציצים וצלוחיות מקולקציית Terrains.

מעמד עץ Rivet Terrazzo $60 $64 עכשיו 6% הנחה של $60. לחלופין, אם אתה באמת אוהב את המראה של דק, אתה יכול לפנק את עצמך באחת האדניות הגדולות האלה שמגיעות עם מעמד עץ ומהווים בית יפה לצמח ראוותני. כמו ציפור גן עדן.

 

למידע נוסף בתחום של הזמנת עציצים לבית יש לבקר ב- rootshopping.com