השכרת מתנפחים לאירועים – כל מה שצריך להכיר

השכרת מתנפחים לאירועים

וודאו כי השכרת פסטיבל האביב היא הבחירה הראשונה שלכם לטיולי קרנבל ביוסטון, טקסס והסביבה. עבור מסיבות ואירועי חברה גדולים יותר, אנו ממליצים על עסקאות החבילה שלנו עם מספר חברות השכרת מתנפחים לאירועים. עיין בבחירה למטה, לחץ על התמונות למידע נוסף וקישורים לפרטי הזמנה נוספים. בין אם תרצו לשכור מגלשת מים קטנה או מלאה ביוסטון, טקסס, אנו נעשה כמיטב יכולתנו לענות על הצרכים המיוחדים שלכם. אנו ממליצים על הציוד המתנפח הטוב ביותר, כך שהאורחים שלכם יוכלו לדבר על האירוע שלכם בשנים הבאות.

שביעות רצון הלקוחות היא בראש סדר העדיפויות שלנו

DBO EVENTS מציעה שירות לקוחות מעולה על מנת להבטיח את שלומם של האורחים שלכם. מבחר נרחב של ציוד מתנפחים להשכרה לכל סוג של אירוע. אנו שוכרים מגלשות מים לאירועי חברה ואירועים בבית פתוח. ל-DBO EVENTS יש מבחר עצום של מתנפחים שיוסיפו סנסציה למסיבה שלכם.

אם אתם שוכרים מגלשת מים מתנפחת למסיבה שלכם, דאגו לאורחים שלכם ליהנות ולהישאר קרירים בימי הקיץ החמים. יש לנו משהו לכולם ביוסטון. יש לנו עשרות מתנפחים, מגלשות, מסלולי מכשולים ותוספות רבות שתוכלו לבחור מתוך חיפוש אחר רעיונות למסיבות.

עם מגוון רחב של מתנפחים לאירועים

קל להציף כשאתה מחפש השכרת מגלשות מים מתנפחות ומושלמות למסיבה או לאירוע הבא שלך. בין אם מדובר במסיבת יום הולדת, אירוע חברה או אירוע בבית ספר, כשחם, אתם זקוקים למגלשת מים שתשמור על האורחים שלכם קרירים ורעננים ויהיה לכם זמן נהדר במסיבה.

אני יודע שכולנו מקבלים שאלות בנוגע להשכרת מגלשות מים, אך המונחים 'מגלשת מים' ו'סירת גומי 'משמשים לרוב להחלפה ביחס לצריכת מים.

מגלשות מים נהדרות בגלל השיא והחום החם

מגלשות מים מתנפחות פופולריות במסיבות בחצר האחורית, מסיבות סיום, מסיבות יום הולדת, פיקניקים ארגוניים ועוד. ימי קיץ חמים טובים מתמיד עם השכרת פסטיבל האביב עם מבחר מדהים של השכרות מתנפחים מהנות.

השכרת מגלשות מים (הידועה גם בשם השכרת מים מקפיצה)

היא אידיאלית עבור אנשים צעירים יותר. הם משלבים מגלשת מים טירה קופצנית רגילה עם קיר טיפוס. לא מדובר במגלשות מים מתנפחים למבוגרים, אלא לילדים קטנים ובתי ספר ביניים, מגלשות מים למבוגרים והשכרת מגלשות מים משלנו.

עם שילובי מגלשות מים

בית הקפיץ הזה הוא מושלם לילדים בגילאי 2-12. אל תתנו לחום בטקסס להרוס לכם את התוכניות בחוץ. DBO EVENTS מתנפחים לאירועים מציע את המבחר הטוב ביותר של מגלשות מים. תסמכו על החברה שיש לה כמה מהמגלשות המתנפחות הגדולות ביותר באורלנדו והם מספקים אתרי נופש ומלונות מובילים, אז דמיינו אותם בחצר האחורית שלכם.

הגדלים נעים בין 1.70 ל- 1.80 מטר ונעים בין השכרת מסיבות לכל הגילאים

מגלשת המים צונאמי בגודל 54 מטר זמינה מסחרית ומוסיפה עמידות ונושאי גל מהנים שילדים יאהבו ובטוח יהפכו את המסיבה, הפסטיבל או האירוע לקיץ הזה. לא משנה איך אתה נראה, אתה יכול לסמוך על מסיבות נפוחות שיעשו אותך מבודר.

לכל השקופיות של הצדדים המנופחים יש מערכת ספרינקלרים מעל המגלשה כדי להקל עליכם ועל האורחים שלכם להתקרר מהשמש החמה בצפון קרוליינה.

בחרו בחברה הטובה ביותר

אם אתה מתכנן יריד בית ספר, מסיבת יום הולדת, חתונה, יום נישואין או אירוע בכנסייה. עד שהם מגיעים, לוח הזמנים עבר, הכל נבנה ומפורק ללא עזרתנו. אנו תמיד מקדמים בברכה לקוחות חדשים ומסתכלים על ההנחות המיוחדות בהשכרת האירועים שלנו.

חבילת ההשכרה שלנו כללה 2 שולחנות

כיסאות, מגלשות, תיבת בום ומכונת קריוקי. היו לנו 15 ילדים במסיבה והבנו זאת רק כשהסדרנים המתנפחים העסיקו אותם כל הזמן. הילדים והמבוגרים נהנו ממגלשות מים סופר כיפיות וקפיצות צחוק, והחברה הייתה ידידותית, דייקנית ועשתה עבודה נהדרת בתקשורת עם הלקוחות.

אנו ב-DBO EVENTS ממליצים לך לבקש מהם לספק חשמל ומים במקום שהוזמן אצלך, אך אל דאגה, אנו מציעים גם השכרת גנרטורים.

אנו מספקים לכם את חברת השכרת האירועים בשירות מלא

ציידנו אתכם במגלשות מים מתנפחות, מסלולי מכשולים מתנפחים להשכרה, תיאטראות מתנפחים, משחקי קרנבל, מגשרים, טירות ועוד. בין אם זה פסטיבל, בית ספר, אירוע חברה או עירונית: DBO EVENTS מתמקדת בהצעת כל מה שאתה צריך, מתי שאתה צריך את זה, איפה ועם מי אתה צריך את זה.

אנו משרתים מגוון ענק של לקוחות בפריסה ארצית

DBO EVENTS ברחבי העיר הם המשאב העיקרי שלכם להשכרת מגלשות מים מתנפחות, קופצים, הליכות, טירות מקפצות, מגלשות, מגלשות מים, מסלולי מכשולים, קרבות גלדיאטורים, טירות קופצניות, משחקי קרנבל, אוהלים, שולחנות, כיסאות, ועוד. אנו מודעים לכך שהשנה תהיה הכל חוץ מרגיל, אך אנו כאן כדי לעזור.