למה צריך ייפוי כוח חתום ב נוטריון

אדם המורשה לחתום על מסמכים בשמו של אדם אחר נקרא לרוב סוכן או סוכן דה פקטו, והאדם המיוצג נקרא מנהל. ייפוי כוח הוא מסמך משפטי מחייב המאשר לאדם ספציפי להיות בעל סמכות על נכסיו, החלטות משפטיות, עסקאות מקרקעין והחלטות רפואיות אם האדם אינו מסוגל או אינו זמין בדרך אחרת.

ייפוי כוח ברוב המדינות

ייפוי כוח רפואי חייב להיות חתום ואישור נוטריוני לפני שהוא הופך למסמך משפטי מחייב. לדוגמה, דרישות ייפוי הכוח של אילינוי מחייבות את העד לחתום על ייפוי הכוח, אך רק חתימות המנהלים חייבות להיות מאושרות על ידי נוטריון. מדינות מסוימות דורשות רק את חתימות המנהלים לאישור נוטריון, בעוד שאחרות דורשות שהמנהלים או חתימות העדים (או שניהם) יעברו אישור נוטריוני. איידהו, מינסוטה ומונטנה דורשות מהנוטריונים לאשר את סמכות החותם על המסמכים כנציג, בין אם בידיעתך האישית ובין אם באמצעות בקשת אישור בכתב מהחותם.

במדינות אחרות, אם מישהו חותם בשם לקוח נעדר, ה-NNA ממליצה לדרוש מהחותם להצהיר רשמית בקול רם בנוכחותך שהוא מורשה לחתום בשם הלקוח.

חשוב שהנוטריון או העדים לא יחתום אלא לאחר ביצוע החתימות העיקריות. על הנוטריון להצהיר כי המנהל הגיע לנוטריון מרצונו החופשי, כי תנאי ייפוי הכוח ברורים וכי החתימה שייכת למנהל. זכרו שאם הנוטריון הוא נאמן או עורך דין דה פקטו, בדרך כלל נאסר עליו לאשר את העסקה. על המנהל לתת הנחיות לנוטריון, והחתימה צריכה להיעשות בנוכחות החותם ושני עדים חסרי עניין.

עדים אלו גם יחתמו על עותקים של ייפוי הכוח כדי לאשר שהם אכן ראו אותך חותם על מסמך זה. לאחר שעורך הדין הכין את המסמכים הללו, תזדקק לעד אחד או שניים שיהיו נוכחים לחתימתך.

תחשוב על זה כעל מישהו המורשה לנהל כל עסק

לפתור בעיות משפטיות או לחתום על כל מסמך בשם אדם. עדים אינם יכולים להיות עורך דין, בן זוג או שותף; בן/בת זוגך, בן/בת הזוג או ילדך, או מישהו שאתה מחשיב כילדך; מי שרכושו נמצא באפוטרופסות או שיש לו אפוטרופוס; או אדם מתחת לגיל 18.

על פי מסמך זה, הסוכן שלך ימשיך להיות בעל סמכויות אלו גם לאחר שתהפוך לחוסר יכולת. לדוגמה, אם אדם אחר פועל בשמך למכירת רכב, מחלקת הרכבים תדרוש בדרך כלל להציג ייפוי כוח לפני שהסוכן שלך יחתום על שטר הבעלות.
לעוד פרטים נוספים על למה צריך ייפוי כוח חתום ב נוטריון באפשרותך לבקר באתר rehovot-notary.com

אם ברצונך להעניק לסוכן את הזכות למכור

להעביר או להבטיח בעלות אחרת על קרקע, עליך לחתום על ייפוי כוח בנוכחות נוטריון אשר חייב לציין שחתמת עליו מרצון עבור המטרה המפורטת בו. . במדינת אריזונה, בין שאר הדרישות המשפטיות, ייפוי הכוח חייב להיות חתום ולהיראות בכתב על ידי מישהו אחר מלבד הסוכן, בן זוגו של הסוכן, ילדו של הסוכן, או נוטריון המצהיר כי אתה בן 18 לפחות, של שקול, ואין להם כל הגבלה או השפעה בלתי הוגנת חייבים לעבור אישור נוטריוני. עם זאת, רוב המדינות דורשות שהמסמך יהיה ערוך על ידי עורך דין או עורך דין מקצועי ומורשה. חלק מהמדינות או המחוזות דורשות הצהרה כדי להכין מסמכי רישום.

מדינות מסוימות עשויות גם לדרוש ממך שיהיו עדים לחתימה שלך המאשרים שאתה נראה בריא ושחתמת על המסמך מרצונך החופשי

מדינות מסוימות, כמו פלורידה, עשויות לדרוש מנוטריון להשתמש בניסוח ספציפי של האישור בעת אימות חתימתו של אדם הפועל כעורך דין דה פקטו. הוואי דורשת שהנוטריון יהיה משוכנע לחלוטין כי לעורך הדין יש למעשה סמכות לחתום על השטר בשם העושה את המעשה, וכי ייפוי הכוח בתוקף מלא עד ביצוע המעשה.

בעת אישור המעשה

הנוטריון אינו מאשר את תוכן המעשה; במקום זאת מאשר כי השטר נחתם על ידי הנושא הנ"ל בנוכחות אישית של נוטריון. בעת מתן נוטריון למסמך, הנוטריון מוודא את אמיתות החתימה על המסמך, ולאחר מכן חותם וחותם את המסמך בחותמו הנוטריוני.

 

כדי להפוך את החתימה על צוואה לשטר נוטריוני רשמי, על נוטריון למלא פורמליות מסוימות. עם זאת, נוטריונים עשויים (ובמדינות מסוימות חייבים) להעיד על החתימה על ידי עריכת שטר נוטריוני רשמי. החוק במדינת ניו יורק, לעומת זאת, מחייב את חתימות המנהל והסוכן (אך לא העד) לקבל אישור נוטריוני. במדינות אלו, עורכי דין דה פקטו (וסגניהם) אינם נדרשים לחתום על המסמך עד שייאלצו להשתמש בו.

אם עורך הדין שלך מתחיל להשתמש בייפוי הכוח באופן מיידי

מסור לו את טופס האישור יחד עם המסמך הסופי והמקורי של ייפוי הכוח. רק זכרו שבדרך כלל לא ניתן לבטל ביעילות ייפוי כוח, שכן הדרך הבטוחה לעשות זאת היא לקבל את המקור ואת כל העתק שמסרתם לסוכן שלכם, כמו גם כל צילום שייתכן שנעשה על ידי בנקים, סוכני נדל"ן, סוחרים, בעלי קרקע ואחרים המסתמכים על ייפוי כוח חתום על ידך. לעתים קרובות, הסוכן שלך חייב להגיש מסמך ממשי כדי להפעיל סמכות.

בנוסף, על מנת שלסוכן שלך תהיה הסמכות לאשפז אותך במוסד לבריאות הנפש ברמה ראשונה, עליך לחתום בנפרד על הפסקה המעניקה סמכות כזו. במידת הצורך, הם יכולים להעיד שהם חושבים שידעתם מה עשית כשחתמתם על המסמך.