מדידת בית בעזרת מודד

  • by
מדידת בית בעזרת מודד

במהלך שירות מדידת בית, מודד מוסמך מודד את רכושכם בעזרת כלי מדידה – סרט מדידה או מכשיר מדידה בלייזר. מדידת בית על ידי מודד מקצועי מוסמך, מורשה ומבוטח, מבטיחה לך את העסקה הטובה ביותר. הרי אתה כבר מודד מורשה ומדידה בתים היא חלק מתפקידך.

אם הבית שלך לא נמכר בפעם הראשונה, מישהו חייב לשכור מודד במכירה האחרונה. אם אתם מתכוננים למכור את ביתכם ואינכם בטוחים בגודל השטח של ביתכם, אולי כדאי להזמין מודד כדי למדוד את ביתכם בצורה מקצועית.

אמנם אין תקן למדידת מטר מרובע

אך חשוב לדייק ככל האפשר בעת חישוב השטחים הרבועים של הבית, שכן מספר זה יכול להשפיע על ערך הבית. לדוגמה, אם בבית שלך יש שלושה חדרים של 120 רגל מרובע, 80 רגל מרובע ו-230 רגל מרובע, הבית שלך יסתכם ב-430 רגל מרובע.

לאחר מילוי המידות של כל קופסה

יהיה לך חישוב של השטח הכולל של בית בן 2 קומות. נניח שמדדת הכל בעצמך ואמרת לסוכן הנדל"ן שלך שהבית שלך הוא 2,200 רגל מרובע. לדוגמה, נניח שאתה מתאר בית בן שתי קומות עם קומת קרקע של 1,500 רגל מרובע, קומה שנייה של 1,000 רגל מרובע ופנטהאוז שהושלם בשטח 800 רגל מרובע.

תוכנית קומה עוזרת לקונים פוטנציאליים לדמיין את המיקום של הבית שלך

תוכנית נופש יכולה להועיל מאוד כאשר אתם מנסים למכור את ביתכם או רוצים לבצע תוספות או שינויים. שירות בסיסי זה יכול לעזור לבעלי בתים או לסוכני נדל"ן לרשום את בתיהם.

שירות זה כולל מדידה של בית המגורים הראשי וכל מבנים נלווים

רשום את הבית שלך למכירה שירותי מדידה יבטיחו את שווי השוק ההוגן של הנכס שלך. תן למודדים שלנו לספק לך אומדן מדויק של גודל הנכס שלך כדי לקבוע שווי הוגן בעת ​​רכישת בית חדש, מכירת נכס ללקוחות פוטנציאליים או מזעור ארנונה.

המודדים המוסמכים שלנו מומחים במדידת מטרים רבועים

ויספקו לכם את המדידות או תכנית הקומה המדויקת ביותר של ביתכם לקביעת שווי הוגן בעת ​​קנייה או מכירה של בית הפחתת ארנונה עקב הערכות שווי שגויות או מכירה. לקונים פוטנציאליים כאשר אתה מוכר נכס.

בוני בתים, אדריכלים, מודדים, סוכני ביטוח, סוכני ומודדים מקרקעין, מבטחי משכנתאות ורבים אחרים המודדים שטחים מרובעים משתמשים בשיטות וטכניקות שונות למדידת שטחי מגורים.

בעוד שכרגע אין תקן לאומי למדידת מדה רבועים, ארגון בשם מכון התקנים הלאומי מספק הנחיות כיצד לחשב רגל רבוע של בית, ואחריו סוכני נדל"ן ובעלי בתים רבים.

בשיטת ANSI ניתן למדוד מטר מרובע מבחוץ הבית, אך זה לא ייתן את שטח המגורים בפועל, שכן המדידה מבחוץ הבית תכלול שטח קיר. כאשר מודד מחשב את שטחי השטח של בית, הוא מודד רק את החלל הפנימי המחומם והמקורר.