מה ההבדל בין כותב תוכן AI לכותב תוכן אנושי?

אתה עשוי לחשוב ששתי העבודות האלה זהות. ובכן, לקחנו את הזמן כדי לענות על שאלה מאוד ברורה זו ולתת לך להחליט מה חשוב בפרויקט שלך.

אדם אמיתי כותב רק התוכן הטוב ביותר שיכול להיות לסופר הוא כותב אנושי טוב, ותצטרך להודות: יצירת תוכן היא אחת העבודות המתגמלות ביותר, היא חשובה לכל תעשייה ואינטרנט. נראה כי התחום כה רווי עד כי יש עדיין הרבה משרות בחוץ, אך לא פחות אנשים מתקשים כיצד לעשות קריירה בעבודות אלה אם הדבר אפשרי בכלל. ככל שיותר אנשים נכנסים ומתחילים לקחת את המשרות האלה, חברות מנסות גם למצוא דרכים להיחלץ מהעבודות האלה, מה שגורם להן לחפש אנשים מוסמכים.

שיווק באמצעות תוכן הוא הדבר הטוב ביותר שאתה יכול לעשות כדי למכור את המוצרים והשירותים שלך ולהיות הטוב מכולם. קל יותר גם ליצור תוכן עבור SEO בהשוואה לדרכים אחרות. עם זאת, זה יכול לקחת הרבה מאוד זמן עד שזה יקרה, ולכן כמה כותבי תוכן מקצועיים יעשו זאת עבורך. אם כך, השאלה הבאה שעולה היא: כיצד תוכלו למצוא את הטוב שבהם?

הדרך הקלה ביותר להשיג יותר עבודה היא ליצור תוכן עבור הפלטפורמות החשובות ביותר. לאתרים החשובים ביותר יש משפיע, ומשפיעים ישתמשו בתוכן שלך יותר מכל אחר. יש להם את ההשפעה הגדולה ביותר על האתר שלך, ולכן האתרים החשובים ביותר עושים את כל התוכן בפלטפורמה זו, זה מה שאנחנו תמיד אומרים. אבל איך יוצרים את התוכן הטוב ביותר?

ישנם שני סוגים של כותבי תוכן:

כותב תוכן אנושי אמיתי

כותב תוכן בינה מלאכותית (AI)

אז מה ההבדל בין שני אלה סוגי תוכן? כותב בינה מלאכותית היא מכונה אוטומטית לחלוטין שתכתוב ותעדכן את התוכן עבורך, זהו כלי מצוין ברגע שיש לך זמן ומאמץ ליצור פלטפורמה עם מילות מפתח, אך היא חסרת תועלת אם יש לך קישורים, מילות מפתח או בעיות אחרות. כגון SEO.

כתיבת תוכן באמת הפכה אותו לגדול לאורך השנים והפכה אותו לעבודה הטובה ביותר בעולם וזה לא ישתנה, אבל יש את העובדה שתעשיית התוכן עוברת מהפכה.

להלן כמה ממשרותיו של כותב תוכן אנושי אמיתי והיכן הם עובדים, מה הם עושים וכיצד הם הטובים ביותר:

כותב אנושי:

כותב תוכן אנושי מצוין. בעל היכולת לכתוב תוכן שבאמת יכול להגיע לקהל שלך. משווק מקוון צריך לקחת יותר זמן ולהתמקד באיכות הכתיבה. יש הרבה הזדמנויות שם בחוץ, אבל יש ממש קשות. ישנן פלטפורמות עבודה שונות, וזה לא פשוט לבצע את העבודה הזו אלא אם יש לך את כל המידע. אם אינך יכול למצוא את המידע, אין בעיה, עליך רק לחקור מעט עם אתרי הכתיבה הטובים ביותר, כך שתקבל את כל המידע הזה.

משווק תוכן:

משווק תוכן מקל על התוכן להגיע לפלטפורמות רבות. וזה אומר שיש להם הרבה עבודה לעשות והרבה זמן שהם צריכים לכתוב את התוכן הזה. הם צריכים למצוא מילות מפתח שיתאימו לתוכן. אחת הטעויות שאתה עושה היא תמיד לנסות להשיג תוכן לכל פלטפורמה.

מנהל מדיה חברתית:

מנהל מדיה חברתית הוא האדם שמארגן את התוכן כך שיוכל להשתלב בפלטפורמות, בנוסף ליצירת תוכן. מנהל אתר כותב תוכן שאינו נכתב בעצמו, והוא יצטרך לשים את התוכן המתאים ואז לגרום לו לפעול טוב יותר, כך שהוא יגיע לקהל היעד.

מפתח אתרים:

מפתח אתרים מוצא דרך ליצור תוכן כך שמדד החיפוש יופיע. הם מומחים בתחום קידום אתרים ולכן הם חייבים