מה היתרונות של מנועי AI לכתיבת תוכן על פני כותבי תוכן אנושיים?

המשמעות היא שמחברי תוכן יכולים להשתמש בכתיבת AI כדי להגדיל את תהליך יצירת התוכן שלהם. כותבי תוכן מקצועיים יכולים להיכנס לעריכת מאמר ולהעניק לו אינדיבידואליות ומגע אנושי. כמה היבטים של שיווק באמצעות תוכן יכולים להתמקד בטכנולוגיית AI, אך אחרים יכולים להיות כתיבת התוכן עצמו.

כשאנחנו בוחנים את עולם הבינה המלאכותית ביצירת תוכן

נטפל באתגרים שהוא מציב ולמה מחברים אנושיים אינם ניתנים להחלפה. אנו מקווים שתלמדו משהו בעזרת הכלים האלה של מחולל תוכן AI שתוכלו להשתמש בהם כדי לכתוב עבור בלוג זה. לפני שנבחן מדוע מחברים אנושיים נשארים בעלי ערך הרבה אחרי טכנולוגיית דור השפה הטבעית (NLG), הבה נבחן את הטכנולוגיה המייצרת מיליוני מיליארדי תוכן.

ככותבי תוכן באוסטרליה אנו מאמינים שכלים מדהימים יכולים לסייע להפוך כתיבת תוכן ליעילה ופרודוקטיבית יותר ליצירת תוכן חדש ההופך ליותר ויותר חשוב מיום ליום. עם זאת, חשוב להכיר בכך שאף כלי כתיבה לתוכן AI לא יחליף בני אדם.

עבודתם של מחברי בינה מלאכותית המסוגלים לשאוב תוכן מהר יותר מבני אדם

כתיבת AI יכולה לשפר את יוצרי התוכן המקצועיים במלאכתם ולהעלות את ערכם לשוק. בעתיד, AI אמור להחליף מחברים אנושיים תוך התמקדות באתרי מסחר אלקטרוני בהם AI יכול לייצר תוכן חדש ושיטות עבודה מומלצות לדפי מוצרים.

במילים אחרות

AI בקרוב לא תוכל לכתוב רומנים ותכנים ארוכי טווח, ולכן הוטל על הכותבים ליצור תוכן עמוק וארוך טווח שאינו מתחרה במכונות. יש פוטנציאל הולך וגדל לתוכן שנוצר באופן מלאכותי להפוך לאיום על מחברים אנושיים, אבל אף אחד לא באמת יודע איך. עם זאת קיימת אפשרות חזקה שכותבים אנושיים יסתמכו על רובוטים ויוצרי תוכן AI שיבצעו משימות שגרתיות המכסות מגוון רחב של מידע.

אחת הדרכים לראות את הצד החיובי שלה

היא שפיתוח AI ככותבי תוכן יוביל לשוק מסנן תחרותי של מחברים מוסמכים על פני מחברים נחותים, ויעלה את איכות התוכן מעשה ידי אדם לשלב הבא. מחברים אנושיים גמישים ומסוגלים לפתח רעיונות ולהפוך אותם מאפס, ואילו לערוצי AI, מחוללי תוכן לוקח זמן ללמוד כיצד לאסוף רעיונות מתוך שפע של תוכן ולבחור נושא וקול ספציפיים. עם זאת, תוכן שנוצר על ידי AI לא יחליף את העומק והתוכן בעל הערך המיוצר על ידי מחברים אנושיים.

בתוך פחות זמן ממחוללי תוכן AI

מחברים אנושיים יכולים ליצור מגוון מאמרים באיכות גבוהה מכיוון שבני אדם צריכים לעבור מספר מקורות ולהבין אותם כדי לייצר מאמרים מסוגים שונים. עם מחבר AI ביד, אתה יכול לעשות יותר עבודה בפחות זמן מאשר עם תוכן אנושי בלבד. מחולל התוכן של AI יכול לכתוב את רוב המאמרים שלך בזמן שאתה יכול להתמקד בהיבטים עסקיים חשובים אחרים כמו שיווק וקידום מכירות.

כרגע

יש כל מיני חדשות טובות וחדשות רעות, כאשר בינה מלאכותית מחליפה תוכן באיכות גבוהה באותו היום שבו נעלמת Skynet והמכונות שלנו משתלטות על העולם. אני להוט לא לגנוח על ספקי תוכן שאני לא מחשיב מתחרים אמיתיים, אבל כשכותב ברמת הכניסה קפץ לעבודה של 0.05 מילים במפעל נחות ככותב תוכן ESL מחו"ל, נתקלתי בשרשור מצחיק. בתת משנה של Reddit SEO שנתנה לי השראה לכתוב כמה עותקי תוכן שנוצרו על ידי AI.

נערך ניסוי להשוואת מאמר אנושי למאמר שנכתב על ידי מחבר איכותי של תוכן AI

במקום לשכתב את המאמר מאפס, מחבר ה- AI פשוט ניסח מחדש את התוכן. זה אולי נשמע לא מרשים, אבל ה- AI כתב מאמר בן 300 מילים תוך 90 שניות, בעוד שלבן אדם ייקח יותר מחמש דקות להשלים את אותה המשימה.

כלים ליצירת שפות טבעיות כגון Smartlings Draft

כלי שנועד לסייע למחברים ולמתרגמים לשמור על המותג שלהם ולחסוך זמן בעת הכתיבה, לחלץ נתונים קיימים מזיכרון התרגום שלך כדי להציע משפטים שכותבים ומתרגמים יכולים לשלב בחדש שלהם תוֹכֶן. הוא עוזר לצמצם את הפער בין הביטוי של תוכן המקור המקורי כפי שהוא בא משפות אחרות ויוצר חווית תוכן עקבית בכל השפות.

מחברים אנושיים יוצרים תוכן איכותי הנושא את הטון והקול של המותג

עם זאת, אין צורך להזריק אינטליגנציה אנושית כדי ליצור תוכן שנכתב כדי לספק תגובות רגשיות אנושיות למה שהם קוראים ושומעים. מחברי AI ויוצרי תוכן אנושי יכולים להבין את קהל הלקוחות ואת מנהלי ההתנהגות הרגשיים ולהשתמש בפתרונות מותאמים עבורם.

תוכנת קופירייטינג AI מאפשרת יצירת תוכן מושלם המגיע לקהל היעד שלך ומאיץ את התהליך

תוך שימוש בטכנולוגיה בינה מלאכותית ולמידת מכונה. מחוללי תוכן AI מאפשרים למחברי AI שיש להם זמן מוגבל לכתוב יותר, ומאפשרים להם לבלות יותר זמן במה שהם כותבים. יש תחושה שמחולל התוכן של AI משתלט על תפקיד כתיבת התוכן, אך אנו מעודדים אותך לשקול זאת ככלי המסייע לך לצמוח ככותב תוכן.

ישנם מחברים זרים מוכשרים המנסים לפרוץ לשוק התוכן המערבי

אך אם הם אינם שולטים במורכבות התרבותית של המערב, הם אינם יכולים לענות על בקשות הלקוח לכתיבת שיחה. סביר יותר שתוכן שנכתב על ידי מערכות בינה מלאכותית יחמם תוכן קיים מאשר משהו חדש ולא יצליח לייצר משהו ייחודי.