מה המחיר של תפוח הגה

  • by

הקדמה: מה זה בדיוק Apple CarPlay ומדוע צריך להיות אכפת לך?

Apple CarPlay היא מערכת מידע בידור לרכב המאפשרת לך להשתמש באייפון שלך במכונית. זה תוכנן להיות קל לשימוש, והוא משתלב עם Siri. עם Apple CarPlay, אתה יכול לבצע שיחות, לשלוח הודעות, לקבל הנחיות ולשלוט באפליקציות אחרות מבלי להוריד את העיניים מהכביש.

Apple CarPlay לא מיועד רק לאייפון. זה עובד גם עם טלפונים אנדרואיד עם גרסה 5.0 ואילך, כמו גם עם כמה מערכות מידע בידוריות לאחר השוק מבית Pioneer, Kenwood ו-JVC.

Apple CarPlay היא תוכנה שנועדה לעבוד עם המכונית שלך. זו דרך לנהגים להשתמש במכשיר ה-iOS שלהם במכונית.

הדבר הראשון שאתה צריך לדעת על Apple CarPlay הוא שזה לא מיועד רק לאייפון. כל עוד יש לך מכשיר iOS, אתה יכול להשתמש בתוכנה זו עם כל רכב שיש לו תאימות ל-Apple CarPlay.

מאמר זה יכסה כמה מהתכונות הפופולריות ביותר של Apple CarPlay ומדוע חשוב לנהגים לדאוג לתוכנה זו.
עבור עוד מידע בתחום של מנשא לתו נכה לרכב מומלץ לבדוק כאן: xn——wpene7bcdfomr6gzaue.co.il

הקדמה: מהו תפוח הגה ומדוע תצטרך אחד?

תפוח הגה הוא מכשיר קטן שמתחבר להגה והוא משמש לשליטה במכשירים כמו טלפונים סלולריים, טאבלטים וגאדג'טים אחרים. ניתן להשתמש בו כדי לענות לשיחות, לנגן מוזיקה או להשתמש בניווט מבלי להוריד את הידיים מההגה.

למכשיר הזה יש תג מחיר של $79.99 והוא זמין באמזון.

תפוח הגה הוא מחזיק לטלפון שאתה מחבר להגה במכונית שלך. זה נועד לעזור לך להחזיק את הידיים על ההגה ולא על הטלפון שלך.

מחירו של תפוח הגה משתנה מחברה אחת לאחרת. אתה יכול למצוא אותם במחיר נמוך של $10 או עד $100. חברות מסוימות מוכרות אותם בחינם אם אתה קונה את כיסוי הטלפון שלהם, בעוד שאחרות גובות תשלום חודשי כדי לשכור אחד.

מהם היתרונות והחסרונות של iPhone 7+ ביחס ל-Apple CarPlay

אל לנו לחשוב על כותבי הבינה המלאכותית האלה כתחליף לקופירייטרים אנושיים. הם פשוט מספקים סיוע לכותבי התוכן על ידי היפטרות מחסימת הכותבים ויצירת רעיונות תוכן בקנה מידה.

עוזרי כתיבה בינה מלאכותית הופכים פופולריים יותר ויותר במקום העבודה. חברות מסוימות משתמשות בהן כאשר הן צריכות לייצר תוכן לנושא או נישה ספציפיים. בעוד שסוכנויות דיגיטליות משתמשות בהן כדי לייצר כל מיני תוכן עבור הלקוחות שלהן.

Apple CarPlay היא מערכת וידידותית למכונית מבוקרת קולית המאפשרת לך להשתמש באייפון שלך במכונית. הוא מתחבר ללוח המחוונים של הרכב שלך ומתחבר למערכת המידע והבידור. אתה יכול לשלוט ב-CarPlay עם Siri, או על ידי הקשה והחלקה על מסך המגע.

CarPlay הוא תוספת אופציונלית בדגמים החדשים של ה-iPhone 7 Plus של אפל, שמתחיל ב-$769 לגרסת 32GB.

מהם היתרונות של Apple Carplay?

ל-Apple CarPlay יתרונות רבים על פני מערכות אחרות בשוק שכן יש לה מספר רב של אפליקציות זמינות והיא גם מאפשרת לך להשתמש ב-Siri תוך כדי נהיגה מה שיכול להועיל אם אתה צריך לגלות כמה זמן ייקח להגיע לאנשהו.

מהם החסרונות? אין לו נגן תקליטורים שאולי לא טוב עבור אנשים מסוימים, אבל זה לא כל כך רע מכיוון שרוב האנשים לא מאזינים יותר לתקליטורים ובמקום זאת הם מעדיפים להזרים את המוזיקה שלהם מ