שייקים ירוקים מתכונים

מגוון חשוב, וזה בסדר לשתות שייקים ירוקים כל יום, אבל מגוון טוב לבריאות שלך, אז כדי לשמור על בלוטות הטעם שלך לאורך כל השבוע ולאורך כל החודש, אני חולק כמה מתכוני שייקים בריאים טעימים שתוכלו לתבל עכשיו. הקפידו לראות את המגוון המלא של מתכוני השייקים הבריאים שלי והטיפים המובילים שלי לשייק לארוחת בוקר בריאה.

מתכוני שייק פנטסטיים אלה כוללים יותר ירקות מפירות וכל מיני ירקות עליים כמו רוקט

כרוב, מנגולד שוויצרי, ירקות מיקרו ועוד. הנה בריאים ומלאים בטעמים שנעים בין פשוטים להרפתקנים, לפניכם תשעה מתכוני שייקים ירוקים שתוכלו להתגנב לכל ארוחה של מזון-על ואוהבים איך שזה טעים וגורם לכם להרגיש.

המפתח לשייק בריא

הוא מציאת האיזון הנכון של ירקות, פירות, חלבון ושומן. שייקים ירוקים מכילים לרוב תרד וקייל, שהם אחד הזנים העשירים ביותר של ויטמיני B, סיבים וברזל. אמנם תזונה של שייקים ירוקים בלבד או אוכל יחיד אינה מומלצת על ידי תזונאים, אך שתייה יומית של שייק ירוק יכולה להועיל לבריאותכם הכללית.
למידע נוסף בנושא של שייקים ירוקים מתכונים נא לבדוק ב- shakeim.co.il

שייקים ירוקים עשויים מירקות עלים

אינספור פירות ונוזלים עשירים בחומרים מזינים כמו חלב אגוזים, חלב אורז ומי קוקוס. שייקים ירוקים מקבלים את צבעם הירוק מהפירות והירקות הירוקים שנוספו להם. עם כל כך הרבה יתרונות משתיית שייקים ירוקים (עוד על כך בהמשך), ישנן דרכים רבות לשנות את המתכון שלך כדי לנצל פירות או ירקות שונים.

שים את כל המרכיבים האפשריים בבלנדר ומערבב לפיסת פרי ירוק חלקה

זה יעזור בפירוק הירוקים וידאג שלא תעבור עם גושי תרד קטנים בשייק הירוק האחרון שלך. התאמות תכופות כוללות הוספת דבש כאשר הפרי אינו בשל, הוספת מיץ לימון כדי להפחית את המרירות של הירקות והוספת קינמון כדי לתת לשייקים הירוקים שלך טעם חם.

הפעלת המיקסר במהירות נמוכה והגדלתו לגובה יעזרו לערבב את המרכיבים בצורה אחידה יותר. הפעל את הבלנדר במהירות נמוכה ואז הגדל לגובה כדי לעזור למזג את כל המרכיבים.

1 קבל את הירקות שלך עם מתכון שייק ירוק טעים ובריא זה הכולל מנגו

אננס, ג'ינג'ר ואבוקדו לקרם ומנת שומנים ותרד לבריאות לב. זה טבעוני וללא חלב, ארוחת הבוקר האולטימטיבית או החטיף המרענן. טבעוני, מלא במרכיבים בריאים, השייק הירוק הפשוט הזה הוא ארוחת בוקר משביעה ואיסוף אחר הצהריים נהדר עבורי.

מתכון זה הוא דרך נהדרת להשיג את ההקצאה היומית של הפירות והירקות שלכם. תפוחים, תרד ובננות הם מרכיבים בריאים המהווים דרך נהדרת להחליק עוד ירקות לחיי היומיום שלכם.

מתכון לשייק ירוק זה כולל כוס פרי קפוא לצד בננה קפואה. אני קונה את הפירות הקפואים שלי מקוסטקו כך שיהיה נגיש בקלות כשאני מכין את השייק. השימוש בפירות וירקות קפואים הוא המפתח לשייק ירוק סמיך וקרמי.

הקפד להכניס את הירקות הקפואים שלך ישירות לבלנדר, כדי למנוע מהחבר'ה השבריריים להפשיר. אם תניח עליו את הירוק הקפוא שבחרת, זה יעזור ללחוץ את העלים ללהב ולמנוע מהם להיצמד לצדדים.

שכבות אבקת פירות קפואים

חמאת אגוזים, זרעים, ירקות טריים או קפואים קצוצים, ירקות קפואים קצוצים או טריים, שקיות מקפיא או צנצנת שימורים. ציוד בלנדר או בקבוק קנה בלנדר קניית הערות הקפיאו קליפות בננה פרוסות או קוביות כדי להפוך את השייקים לעבה ויבש במיוחד.

עם כמות טובה של סיבים וחלבון, המתכון הזה יעזור לכם להרגיש מרוצים ומלאים. אם אתם מחפשים דרך להגדיל את צריכת הפירות והירקות, זו ארוחת הבוקר או החטיף המושלמים ליהנות. זהו מתכון לשייק פשוט עבור ויטמיקס שלוקח דקה בלבד.

הוא מלא במרכיבים בריאים, כמו תרד טרי, אבל לעולם לא תנחש לפי הטעם המתוק והטעים. הוא דל בקלוריות, מה שמועיל כשמכינים שייקים ירוקים לירידה במשקל, וטעמו הניטרלי הופך אותו למושלם לשייקים. לקייל יש יותר טעם ומרירות מאשר תרד, אז זכרו זאת כשמערבבים שייקים.

למרות שאתה יכול לקנות שייקים תרד מחליקים, עדיף וזול להכין בעצמך. אתה יכול להתנסות בטעמים ולבצע התאמות לטעם הירוק (חזק או לא) ולשלוט בכמות הסוכר והחלבון אם ברצונך לפקח על כך.

המפתח למתכון שטעמו טוב הוא לעקוב אחר הטיפים הפשוטים שלי. אם הכנתם אחד מהמתכונים האלה או שיש לכם את המועדף עליכם, נשמח לשמוע על כך בתגובות למטה, ואנחנו נקרא כל אחד מהם.

אחד החלקים האהובים עלי בספרה של דניאל

הוא רשימת הירקות והפירות הירוקים שלה. הוא מכיל הרבה ירקות ופירות ידידותיים לשייק, יחד עם פרופילי הטעם, התיאורים והיתרונות התזונתיים שלהם, כך שהם יכולים לתרום למסיבת השייק שלכם. כדי לספק את כל גורמה במטבח אנו משתמשים במתכונים הבסיסיים ביותר, אך אנו חורגים מהם בהתאם למה שיש במקרר ולמה שגופנו חפץ.

שייקים אלו הם ירקות עלים עדינים בטעמים ועשירים בוויטמינים A, C, E ו- K. הם גם מקור טוב לסידן, מגנזיום, אבץ, נתרן וזרחן. עם 6 ילדים, ללא בררנים ושותים מה שאנו מכנים שייק המכונה הירוק של משפחתנו, אין תלונות.

למעשה

כל כך קל להכין את השייק של המכונה הירוקה, שהילד שלי בן ה -13 יכין אותו לארוחת הבוקר לבד כשיהיו לי כל ששת הילדים מוכנים. הוא מלא בירקות ופירות וכל 6 הילדים מקבלים את כל הויטמינים והחומרים המזינים שהם זקוקים לארוחה מהירה וקלה – אפילו הבררנית.