שירותי לניקוי פיח שסתומים ומנוע

  • by
נקוי פיח במנוע

ניקוי והערכה יסודיים יותר של מזרקי דלק יכולים להיעשות רק על ידי הסרה פיזית של המזרקים מהמנוע ולאחר מכן ניקוים ללא שימוש בכימיקלים קשים. שיטה מתוחכמת יותר כוללת חיבור של טכנאי למערכת הדלק והזרקת דלק או גז מעודנים במיוחד למנוע.

שיטה נוספת היא לגרום למכונאי להזריק דלק סופר מזוקק למנוע של המכונית שלך, לחמם אותו ובכך לנקות את הרכיבים הפנימיים. על ידי הסרת כל מרבצי הפחמן וניקוי מערכת הדלק ממנו, מנוע המכונית שלך יפעל חלק יותר ויהיה חסכוני יותר בדלק. 

אם אתה מחפש לחסוך כסף

אתה תמיד יכול לדלג על כל שירות ניקוי פיח המומלץ של חברת engine clean על ידי המכונאי שלך ולקנות קופסת קצף ים לניקוי מנוע המכונית שלך בבית. סוגים שונים של שחרור פחמן של מנוע אם אף אחד מאלה לא עובד, מומלץ לשקול שחרור פחמן של המנוע שלך. סדנאות רבות ממליצות על שחרור פחמן כדרך לשחזר חלקית ביצועים שאבדו, או כדרך לעזור לרכב שלך לעבור את שלב בדיקת הפליטה של ה-MoT. בסוכנות אומרים שהדרך הטובה ביותר לנקות משקעי פחמן היא לא להשתמש בכימיקלים, אלא לפרק את המנוע ולנגבו ביד.

החיסרון הוא שדלק וחומרי ניקוי כבר לא נכנסים לחלק האחורי

של השסתומים בזמן הבעירה, אז הם לא שומרים על גב השסתומים נקי, ולכן פחמן מצטבר עם הזמן. עם זאת, החיסרון הוא שהדלק כבר לא מגיע לשסתומים ומנקה אותם, מה שמוביל למשקעים. זה פשוט טבעם של מנועי הזרקה ישירה שהם לא יכולים לשמור על שסתומי היניקה נקיים כמו מנועי ההזרקה הישנים ביציאה. לא תקבל שסתומי יניקה נקיים במנוע הזרקה ישירה עם פחמן HHO טהור.

הוספת ממיסים למנוע להסרה כימית של משקעי פחמן מנקה את ראשי שסתום היניקה בצורה יעילה למדי

אך סלסלות ציר מזרק שעלולות להיות סתומות או להתמוטט אינן מוחלפות, ואין דרך לדעת את התנאים. כאשר מזרקי דלק מתיישבים על חורי הריסוס הדקים שלהם (מה שהם עושים בהכרח), זה יכול להפריע ליכולת של המזרקים לרסס דלק למנוע. במערכות הזרקת דלק משתמשים בחרירים הקטנים הללו לפירוק הדלק וחייבים להישמר נקיים.

המזרקים חייבים להיות נקיים מאוד לביצועי מערכת מיטביים וחסכון בדלק

הם מכסים כמה מהבעיות השונות שנתקלו בכלי רכב עם הזרקת דלק והזרקה ישירה. ניקוי מזרקי הדלק שלך דומה לכוונון הזרקת הדלק שלך ויכול לעשות הבדל עצום לביצועים הכוללים של המכונית שלך.

שירות זה לא רק מנקה את מזרקי הדלק

גוף המצערת, סעפת היניקה דרך מערכת הפליטה, אלא יכול גם לרוקן את תא הבעירה, ראשי הבוכנה ושסתומי היניקה והפליטה. סוג זה של ציוד מופעל בלחץ מאוויר בית המלאכה כדי להחדיר ממיסים כימיים חזקים למסילת הדלק ולמערכת היניקה כדי לנקות את מזרקי הדלק ולעזור להסיר משקעים מהחלק העליון של המנוע. תערובת של תמיסת ניקוי כימית ובנזין מוזנת לתוך מסילת הדלק, עוברת דרך המזרקים ומתניעה את המנוע. engine clean ניקוי פיח מנוע משתמש בתערובת כימית קניינית שטכנאי מפעיל דרך מנוע כדי לנקות את השסתומים.

אם כן הם יכולים להפעיל את שירות קרבון קלינינג

כדי לנקות את השסתומים הללו ולהסיר משקעים שאולי הצטברו עם הזמן. אם הם לא נשטפים עם בנזין, שמן זה יכול לרתוח על השסתום וליצור משקעי פחמן. משקעי פחמן אלו פועלים כמו ספוג שמונע מדלק להיכנס לצילינדרים של המנוע.

מנועי בנזין מייצרים אנרגיה על ידי שריפת דלק

מה שמוביל לאורך זמן להצטברות פחמן בתאי הבעירה. בעוד שבנזין יכול לשמור על מערכות הזרקת דלק נקיות, ניתן לעשות מעט לגבי הצטברות פחמן. הזרקת בנזין ישירה מאפשרת למתכנני מנועים להסביר למעשה כל מולקולת בנזין שנכנסת למנוע כדי שיוכלו להפיק כמה שיותר אנרגיה ולייצר כמה שפחות זיהום. אלו היו תוצאות שימושיות, אבל זה גם אומר שאף אחת מהמולקולות הללו לא נוגעת בשסתומי היניקה בדרכם להישרף בתא הבעירה.

במנוע הזרקה קונבנציונלי או הזרקה מרובה יציאות

דלק מוזרק לפתח היניקה של כל צילינדר לפני שסתום היניקה, שם הוא מתערבב עם האוויר הנכנס: תערובת הדלק נמשכת לאחר מכן לתוך צילינדרי המנוע. עם זאת, יש לכך יתרון נוסף של הכנסת בנזין לכניסה כשהמנוע פועל במצב הזרקת יניקה, מה שאמור לפתור את בעיית חימום השמן בגזע השסתום. עם זאת, מנועים מודרניים, בעיקר מנועי דיזל ובנזין עם הזרקה ישירה, סובלים שוב ממשקעי פחמן מוגזמים, בעיקר בגב שסתומי היניקה ובכונסי האוויר. לפני הזרקה ישירה, דלק נכנס למערכת לפני שסתום היניקה, והדלק הכיל חומרי ניקוי שסייעו בהמסת פחמן שנתקל בו בדרך לתא הבעירה.

מכוניות קלאסיות שנבנו לפני טכנולוגיית הנפט והדלק המודרנית

דרשו פירוק כל כמה אלפי קילומטרים, מה שהיה כרוך בהפעלת המנוע וגירוד פיזי של מרבצי הפחמן. למרבה המזל, זה כבר לא המקרה, אבל מנועים עדיין עשויים להזדקק לניקוי פחמן, במיוחד (באופן אירוני) אלו עם חומרה מתקדמת לבקרת פליטה.

השתמש בדלק באיכות גבוהה יותר עם תוספת חומרי ניקוי

כדי לשמור על חלקי המנוע נקיים ממשקעים. מכיוון שמימן אינו מגיע אל המזרקים, אנו משתמשים בניקוי המזרקים המותאם במיוחד דרך מערכת הדלק, אשר בו זמנית מפרק בבטחה משקעים בתוך המזרקים. מכונת ניקוי הפחמן שלנו מזרימה מימן דרך כניסת האוויר כאשר כל צילינדר נשרף במשך 30-45 הדקות הבאות, המימן פועל על המשקעים על קצה המזרק, ובכך שורף אותם ביעילות.