שעון לגבר – איך לבחור את השעון המושלם עבורך

  • by

להלן כמה דברים שכדאי לחשוב עליהם כאשר קונים את שעוני הגברים הטובים ביותר באינטרנט. 

הבחירה בשעון  לא תלויה רק במראה החיצוני

מציאת השעון המושלם שמתאים לטעם שלך זה כמו להבין אילו בגדים מתאימים לך ביותר. אחת הדרכים להבין איזה שעון הכי מתאים לך היא לוודא שאתה לובש את הבגדים הנכונים.

לדוגמה, אם אתה לובש את השמלה המסורתית הטובה ביותר שלך, אתה צריך לענוד איתה שעון מסורתי. אם הולכים לפגישה עסקית או מפגשים חברתיים, אולי לא תרצו לענוד שעון ספורט יחד עם חליפה.

לבחור את השעון המתאים

שעוני מזדמנים או ספורט שמתאימים לבילוי לילי בעיר עשויים להיות לא הבחירה הטובה ביותר לעבודה בסביבה מקצועית או בראיון עבודה. שעון קז'ואל מתאים יותר ללבוש יומיומי, משרד, חדר כושר וכו'. שעון רשמי. אם אתה צריך שעון לאירוע מיוחד, שעון רשמי עשוי להיות האפשרות הטובה ביותר.

אתה יכול למצוא שעון קז'ואל נחמד ללא תנועה מכנית במחיר זול

באופן כללי, שעוני קוורץ כמעט תמיד זולים יותר משעוני גברים עם תנועות אוטומטיות או מכניות. הדבר העיקרי שיש לזכור הוא ששעונים מכניים או אוטומטיים יקרים יותר לקנייה ולתחזוקה. 

שעוני קוורץ הם הזולים ביותר. כמובן שניתן למצוא שעוני קוורץ באיכות גבוהה בעלות של מאות דולרים. יצרנים סיניים יכולים לייצר שעוני קוורץ בסכום נמוך לפני שהעלות שלהם תעלה משמעותית.

בעוד שניתן לקנות תנועה סינית בכמה יורו. שעוני קוורץ הם בדרך כלל טובים יותר אם אתה עם תקציב ועדיין יכול להיראות טוב.

כדאי לבחור מארז התואם את הצורה והגודל שלך. כאשר מנסים את השעון שלך בפעם הראשונה, שקול את גודל המארז ואת הגודל והמיקום של הזיזים. כדי שהשעון ייראה טוב, גודל החוגה צריך להתאים לרוחב פרק כף היד.

במידת הצורך

שעון לגבר צריך להתאים לגודל היד של מי שעונד אותו. חוגות קטנות יותר יכולות להיראות די נשיות על גברים גדולים יותר. גברים גדולים צריכים ללבוש שעונים שלא נראים קטנים מדי לפרק כף היד. פני שעונים רבים הם אוברסייז שזה טרנד חדש ולמעשה הם יכולים להתאים לרוב הגברים. מצא את גודל השעון המתאים לפרק כף היד שלך בדרך כלל, ניתן להתאים את רצועת השעון, אך גודל פני השעון נשאר זהה.

שעון לגבר

כשאתם בוחרים בין רצועת עור או מתכת

כאתם קונים שעון לגבר שלכם, חשבו היכן הוא יענדו את השעון ואת סוג בגדים שהוא לובש. רצועות, רצועות וצמידים יכולים להשתנות מאוד בסגנון, בחומר ובעיצוב והם הרבה יותר מהחצי השני של שעון טוב. לא כל סוגי השעונים זמינים עם כל התכונות, אבל יהיו לך אפשרויות לא משנה איזה סוג תבחר.

קביעת הפונקציות החשובות של שעון לאחר שהחלטתם על סוג השעון

תוכלו לקבוע את הפונקציות החשובות ביותר. בצע את השלבים הבאים כדי לקבל החלטה חכמה יותר לגבי השעון גבר שלך. יש הרבה דברים שיכולים לעזור לך להחליט איזה שעון הכי מתאים לגבר בחייך, אז בוא נפרק אותו בשבילך.

הסיבה לכך

היא שיש כמה גורמים שיש לקחת בחשבון לפני רכישת שעון לגבר. בהתחלה, בחירת השעון המושלם עבור עצמך או לאחרים יכולה להיראות מעט מרתיעה. בחירת השעון המתאים עבורכם היא החלטה אישית מאוד, ולכן היא דורשת מחשבה. בחירת השעון המתאים דורשת התייחסות מדוקדקת של גורמים כמו תקציב, סגנון ופונקציונליות.

אם הגבר בחייך עובד בסביבה מזדמנת

שעות בדרך כלל מספיקות. בעוד ששעון אוטומטי עובד הכי טוב כשהוא עונד אותו כל הזמן, זה לא אמור להרתיע אותך מלקנות אחד, גם אם אינך עונד אותו כל יום. השעון הנכון הוא משהו שאתם (ואולי גם הילדים שלכם) יכולים להעריך כל יום, שלא לדבר על כך שהוא גם אמירה אופנתית.