איפה כדאי ללמוד מחול

לימוד היצירה והפילוסופיה של רקדנים מז'אנרים שונים כמו אכרם חאן, פינה באוש, קמיל א. לימודים אלו יציעו גישה פדגוגית, היסטורית ואסתטית ללימוד והעברה של אומנות הריקוד. לימוד שיתופי פעולה היסטוריים ועכשוויים של מחול ומוזיקה בז'אנרים שונים יעניק הקשר נוסף ליצירה שלנו.

בעוד שהקורסים יספקו הקשר היסטורי

כל התלמידים גם יבחנו מקרוב את הנושאים הרחבים יותר של הבלט, כולל כמה מהדרכים שבהן הבלט לא תמיד ממצה את הפוטנציאל שלו כצורת ריקוד לכולם, ללא קשר לכיתה, גזע ומגדר. התלמידים ידברו על ההיסטוריה הרלוונטית של האופן שבו עבודתם וחייהם של חוקרי מחול, מתרגלים וחלוצים עיצבו את ההופעה השחורה. תכנית דו-סמסטר זו משלבת לימודי מחול עם כתיבה ביקורתית ומחקרי ריקוד, וחוקרת מחול מרחבי העולם בהקשריו החברתיים, הטקסיים והדרמטיים.

הללו בית ספר למחול מציע לימודי ריקוד מחול בירושלים

התוכנית מציעה מגוון גישות למחול עכשווי

כמו גם שיעורים בסטודיו לבלט, קונטקט אימפרוביזציה ושיתוף פעולה, ריקודי סטפס, ריקוד אפריקאי ותיפוף וריקוד אירי. בשנת 2004 סיפקה CSUSM הזדמנות לסטודנטים קטינים ללמוד מחול, ותכנית לימודי הריקוד ממשיכה להתרחב לקהילה דינמית ומלוכדת בקמפוס CSUSM: בשנת 2017 הפכו לימודי הריקוד לתכנית בית ספר לאמנויות. תכנית החינוך והלימוד למחול במכללת קולומביה מציעה קהילה קפדנית באופן יצירתי המעודדת סטודנטים לחקור, ליצור ולנסח את האומנות הייחודית שלהם באמצעות ריקוד.

תכנית הלימודים מספקת לסטודנטים בסיס מוצק בטכניקות ריקוד ובדיסציפלינות אקדמיות למחול תוך עידוד חקר תחומים משניים באמצעות מקביל ראשוני או משני שניתן לשלב עם ריקוד

כדי להגדיל את הזדמנויות התעסוקה העתידיות. תכנית הלימודים המלאה כוללת לימוד טכניקות הוראה, קורסים בכוריאוגרפיה ותורת המחול. שיעורי טכניקת ריקוד מכינים את התלמידים לקריירה של רקדנים וכוריאוגרפים, כמו גם לתואר ראשון באמנויות.

התואר הראשון באמנויות בלימודי מחול מאפשר לסטודנטים עם ניסיון קודם בריקוד ועניין רב בתחום אחר לשלב את שני הדיסציפלינות לאפשרות תואר אחת

בשל האופי האישי של התואר הראשון ללימודי מחול, סטודנטים יכולים להתאים את מסלול הלימודים שלהם כך שיתאים לתחומי העניין ולמטרות הקריירה שלהם. סטודנטים הלומדים לתואר ראשון בלימודי מחול בוחרים לעתים קרובות בתוכנית זו מכיוון שהיא מספקת פרשנות של מוזיקה ומסורת, כמו גם ביטוי של תנועה.

התואר הראשון בלימודי מחול מספק לסטודנטים ידע כיצד פועל ריקוד וכיצד ליישם צורות ומבנים כורוגרפיים שונים

עם תוכנית הקשרים החזקים הזו לתעשייה, קורס זה יכין אותך למגוון של קריירות הקשורות לריקוד. תלמדו קורסים בתולדות המחול, תולדות התרבות, ניתוח, אסתטיקה וביקורת, בהתאם למקום בו תבחרו ללמוד. הקורס יאפשר לסטודנטים המתעניינים במחול, בתיאטרון ובאמנות הפלסטית (כולל פרסום ושיווק) לחדד את כישוריהם של סטודנטים המעוניינים בריקוד באמצעות תרגול של ניתוח תמונות סטילס ותמונות נעות, וכן להציע לתלמידי היסטוריה והיסטוריה את הזדמנות לפתח מיומנויות. במחקר היסטורי.

בנוסף להכשרה טכנית

התלמידים שקועים בקורסים תיאורטיים הכוללים תולדות הריקוד, קינסיולוגיה, תורת המוזיקה/היסטוריה ומחול. שיעורי ריקוד מוצעים באופן לא סדיר ב-Yale מאז תחילת שנות ה-80, ולימודי תיאטרון ומופע תמכו בתכנית לימודי ריקוד רחבת היקף מאז 2006. מעבדת המחול של ייל מרחיבה ומרחיבה את תוכניות הריקוד שלה ומשותפת לתוכניות ומחלקות של ייל. הוא משתף פעולה עם אומנויות ייל, לימודי אפריקה, לימודי אפריקה אמריקאים, לימודים אמריקאים, לימודי קולנוע ולימודי פיזיקה ומחול, בין רבים אחרים. ומחלקות אחרות לאינדקס ולקדם מחקר בין-תחומי על מחול כחלק אינטגרלי וחשוב מהחברה האנושית.

המחלקה למחול במכללת ברנרד

הממוקמת בבירת המחול בעולם, מציעה תכנית בין-תחומית המשלבת את לימודי הריקוד עם לימודים אינטלקטואלים ויצירתיים של האמנויות החופשיות. התואר הראשון לאמנויות במחול נועד ללמד ריקוד עם יכולת להתמקד במופעי מחול, כוריאוגרפיה או הוראה. סטודנטים בתכנית המחול מקבלים תואר ראשון באמנויות יפות (BFA) ומקבלים השכלה מקיפה במחול מודרני עם דגש על חווית ריקוד.

סטודנט שיסיים בהצלחה את ההכשרה ישלוט לא רק בלימודי הריקוד, אלא גם בכישורי אינטלקטואלים וכישורי חיים. בניגוד לקורסים אקדמיים מסורתיים, סטודנטים למחול צוברים ניסיון בעבודה ברגע שאתה מתחיל להתכונן להופעה הראשונה שלך.

סטודנטים למחול מתמודדים עם לוחות זמנים מאתגרים של שיעורי טכנית וריקוד

לילות חזרות ארוכים ועיסוקים אקדמיים. על תלמידי הריקוד לאמן מחדש את גופם כדי לעמוד בדרישות של טכניקות ריקוד חדשות ועליהם לשמור על גופם במצב פיזי אופטימלי.

פעמיים בשבוע התלמידים לומדים טכניקות ריקוד מודרניות ברמה המתאימה להם

כהטמעה בפיזיות, בעקרונות ובאסתטיקה של טכניקת הבלט. מחול ובלט מודרניים הם לב ליבה של תכנית הלימודים הטכנית של הבונים החופשיים, וניתן להשתתף בשיעורי טכנולוגיה מודרנית ובלט מדי יום במשך ארבע שנות לימוד. ניתן לקבל חינוך למחול הן באוניברסיטאות והן בבתי ספר מיוחדים לאמנויות הבמה.
על מנת לבדוק מידע בנושא של איפה כדאי ללמוד מחול נא לגלוש לאתר halelu.co.il

תעודת הבוגר

היא קורס של שנה או שנתיים שיכיר לכם את המושגים הבסיסיים של הוראת הריקוד. בקורס זה יכירו הסטודנטים (i) תיאוריה ביקורתית המבססת את אתנוגרפיה כמתודולוגיה מחקרית, (ii) קריאות על מחקר אתנוגרפי על פרקטיקות ריקוד וביצועים ממקומות שונים בעולם, ו-(iii) מחקר שטח במרחבים ציבוריים עבור הפרויקטים האתנוגרפיים שלהם. בהסתמך על מגוון פרויקטים ומלגות אמנות (בתחומי המחול והפרפורמנס, אמנות, אנתרופולוגיה, סוציולוגיה, פילוסופיה, מדע קוגניטיבי ותולדות המדע), נחקור מקרים המתייחסים לתנועה כאובייקט ושיטת מחקר. .