בישראל יש כבר תשעה מיליון איש ואין ספק כי המספר רק ימשיך לעלות בשנים הקרובות. אך אי אפשר להתעלם ממספר עובדות כאשר אנחנו מדברים על השוק הישראלי. קודם כל אנחנו צריכים לקחת בחשבון כי ישראל היא כמו אי וזה בגלל שאין כמעט קשרים עסקיים בין ישראל ובין המדינות הסובבות אותה. לצד זאת אנחנו צריכים לזכור כי ביחס לעולם ישראל היא מדינה קטנטנה עם מעט מאוד אוכלוסייה.

בניית חנות וירטואלית

על רקע זה אנחנו חייבים לציין שכל חברה ישראלית הרוצה להצליח צריכה לשקול לצאת אל השוק העולמי ולהתחיל למכור את מוצריה בעולם. העניין הוא שפניה אל השווקים הגלובליים היא מאוד יקרה ומאוד מסובכת מבחינה לוגיסטית, טוב לפחות עד לאחרונה. כיום ניתן לפנות לנתיב של בניית חנות וירטואלית וכך להגיע אל שווקים רבים בחו”ל.

בניית חנות וירטואלית – מדוע כדאי לפנות אל חברה אשר מכירה את השוק בעולם?

עליכם להבין כי בניית חנות אינטרנטית מאפשרת לכם להגיע אל כל אדם מניו יורק ועד ברלין, משנגחאי ועד מוסקבה וכל זאת בהשקעה כספית נמוכה מאוד. אך עליכם גם לקחת בחשבון שאם אתם רוצים לפתוח חנות אתם צריכים להבטיח כי היא תהיה מותאמת בצורה מושלמת למאפיינים של אנשים ממדינות אחרות.

זה אומר כי החנות צריכה להיות שונה פעמים רבות מחנות ישראלית ועל כן יש להבטיח כי הבנייה תתחשב במאפיינים של תושבי מחו”ל. על כן אנחנו ממליצים לכם לפנות אל חברה אשר בנתה בעבר חנויות וירטואליות לשווקים בחו”ל וכך להבטיח כי החנות תהיה מותאמת לשווקים בחוץ לארץ גם ולא רק לשוק הישראלי.

על אילו דגשים אני צריך לתת את הדעת בעת בניית חנות וירטואלית?

כאשר אנחנו מדברים על בניית חנות וירטואלית אנחנו צריכים לשים דגש על מספר נושאים. קודם כל אנחנו צריכים להבטיח כי הבנייה תיעשה בצורה המאובטחת ביותר שיש וזאת בכדי להבטיח כי אף איום סייבר לא יפגע בחנות או באפליקציה. לצד זאת, אנחנו צריכים להבטיח כי ממשק המשתמש בחנות יהיה נוח ומותאם להעדפות של הצרכנים בחו”ל.

לבסוף, אנחנו חייבים לשים דגש גדול על כך שהתוכן בחנות יהיה מעניין, מקורי, מרגש, אינפורמטיבי ואיכותי מכיוון שיש לכך השפעה אדירה על הגולשים וזה יקבע במידה רבה האם החנות תהיה מוצלחת ותזכה להצלחה גדולה ועל כל הדברים הללו אנחנו צריכים לחשוב בעת בניית חנות חדשה לשווקים בחו”ל.