אין ספק כי האינטרנט הוא זירת המסחר הגדולה ביותר בעולם כיום. לכן עסק אשר אין לו נוכחות אינטרנטית הוא עסק אשר יקלע לבעיה רצינית ביותר ואשר לאט לאט יאבד מן היוקרה שלו, מן המוניטין שלו ומן הרווחים שלו עד שבסופו של דבר הוא ייאלץ לסגור את שעריו.

אולי זה לא יקרה עוד שנה ואפילו לא שלוש שנים אך בטווח הארוך ניתן לקבוע בוודאות כי עסק אשר אין לו נוכחות אינטרנטית הוא עסק אשר לא יצליח לשרוד. על רקע זה אנחנו חייבים לציין כי הנושא של החנות האינטרנטית שלי הוא סופר חשוב ואנו חייבים להבטיח כי תהיה לנו חנות וירטואליות ברמה הגבוהה ביותר שיש. עליכם להבין כי לא די בכך שיהיה לכם אתר אינטרנט אלא אתם צריכים להבטיח כי יהיה לכם אתר אשר מוכר את המוצרים שלכם וזאת בכדי להגיע אל קהל נרחב ואל רווחים גדולים ככל הניתן.

מה הקשר בין החנות האינטרנטית שלי ובין קידום אתרים?

כאשר אנחנו מדברים על החנות האינטרנטית שלי אנחנו חייבים לזכור כי יש משמעות אדירה לשאלה היכן היא מופיעה בגוגל. יכולה להיות לכם החנות הכי יפה, הכי מרשימה, הכי מיוחדת, הכי טובה והיא לא תהיה שווה כלום אם היא לא תדורג במקומות הגבוהים בגוגל.

עליכם להבין כי פרט לשניים שלושה אתרים אנשים פשוט לא זוכרים את שמות האתרים ועל כן הם מחפשים בגוגל על פי מילות מפתח קבועות את המוצר שהם רוצים לקנות. אתם צריכים להבטיח כי כאשר הם מחפשים את מילת המפתח החנות שלכם תופיע במקומות הראשונים ועל כן הנושא של קידום אתרים הוא כל כך חשוב כאן ומשמעותי.

החנות האינטרנטית שלי – כיצד אבטיח כי היא תקודם בצורה טובה?

אז כיצד נבטיח כי החנות האינטרנטית שלי תהיה ממוקמת במקום גבוה? מה אנחנו צריכים לעשות בכדי לוודא זאת? אם כן אתם צריכים להבין שאם אתם רוצים להבטיח כי החנות תקודם בצורה טובה אתם צריכים להבטיח כי היא תיבנה בהתאם לעקרונות הקידום וכי כל הזמן ימשיכו לקדם אותה.

זה אומר כי התכנים באתר צריכים להיות לפי מילות מפתח שהגולשים משתמשים בהם בגוגל וזה גם אומר כי התכנים באתר צריכים להיות מאוד מעניינים וזאת בכדי להבטיח כי גולש שנכנס לאתר יבלה כמה שיותר זמן באתר וכך תבטיחו כי האתר יופיע במקומות הגבוהים ביותר בגוגל וזהו משהו שיש לקחת בחשבון.