מהי מערכת לניהול הזמנות?

מערכת לניהול הזמנות – למה זה כדאי!

מערכת ניהול הזמנות

מערכת ניהול הזמנות אונליין באתר החנות באינטרנט, מאפשרת לכם לנהל את החנות האינטרנטית במהירות ביעילות ולאפשר רכישות והזמנות מוצרים, על ידי הלקוח הפוטנציאלי בכל מקום בעולם.

מערכת ניהול הזמנות מאפשרת מעקב אחר הזמנות, מעקב משלוחים, מחירי המוצרים והקנייה ולכן היא מומלצת לכל חברה, עסק או חנות המוכרים מוצרים או שירותים ומתפעלים אתר אינטרנטי של החנות.

מערכת ניהול הזמנות ניתנת להפעלה גם בטלפונים ניידים בכדי לייעל ולשפר את חווית הקניה של הלקוח.

 כך שמתאפשר לו בעצם להיכנס לחנות שלכם בכל רגע מכל מקום בעולם. בארץ ובחו”ל. 

וכך מתאפשר לכם לכם להרחיב ולהגדיל את המסחר עם העסק ואת הרווחים בהצלחה מרובה.

 

עסקים רבים העוסקים במכירת מוצרים ושליחתם ללקוח זקוקים למעקב אחר ההזמנות. הצורך איננו רק עבור מעקב אחר הרווחים וגדילת המחזור אלא יש צורך ממשי בתפעול ההזמנות באופן שוטף, מעקב אחר מלאי שעומד להיגמר ועוד. לשם כך ישנן מערכות לניהול הזמנות אשר מסוגלות לבצע פעולות רבות באופן אוטומטי ובכך להחליף חלק מהעבודה הידנית שנדרשה בעיקר בתקופות עברו, להציג בפנינו נתונים חשובים וכמו כן להכניס סדר לעבודה השוטפת.

 

תפקידה של מערכת לניהול הזמנות

הזמנות באינטרנט

מערכת לניהול הזמנות יכולה לעבוד בכמה דרכים כאשר בדרך כלל, כאשר מדובר בחנות אינטרנטית המפעילה אתר מכירות או אפליקציה וירטואלית, כאשר לקוח מבצע הזמנה המערכת קולטת זאת באופן אוטומטי ומעבירה את פרטי העסקה למנהל התפעולי של ההזמנות בפועל. המערכת מעבירה את כל הפרטים החשובים כמו, איזה וכמה מוצרים רכש הלקוח, כתובתו וכמו כן מהי שיטת המשלוח שבחר הלקוח.

כמו כן ברגע זה תפקידה של המערכת לניהול הזמנות הינו עדכון המלאי של החנות כאשר יש צורך להחסיר פריטים מהמלאי ועדכון בעלי החנות במידה ויש כבר צורך להזמין מלאי חדש. תפקידה של המערכת לניהול הזמנות לא נגמר שם אלא בהמשך, בעת שההזמנה נשלחת בפועל, צריכים העובדים התפעוליים להזין במערכת שההזמנה אכן נשלחה וכמו כן ניתן גם לעדכן במערכת את מספרי המעקב של החבילות. מערכת לניהול הזמנות חכמה, תוציא אימייל או סמס ייעודי ללקוח על פי הטלפון והמייל אותם הזין בעת ההזמנה.

המייל או הסמס יכללו את כל פרטי ההזמנה החשובים כמו העובדה שההזמנה יצאה על מנת שהלקוח ידע שמטפלים בהזמנתו וכמו כן גם את מספר המעקב של החבילה כך שיוכל לעקוב אחרי החבילה. 

 

יתרונות שימוש במערכת לניהול הזמנות

ראשית, בעזרת שימוש במערכת לניהול הזמנות ניתן לחסוך זמן רב כמו בחברת ביזאפ

כאשר מערכת ההזמנות דואגת לכל הפרטים השונים חוץ משליחת המוצר בפועל, 

יכולים עובדי המשלוחים להתפנות לעיסוק במשלוחים בלבד ללא צורך בשליחת מיילים ולמעשה כל צד הלקוח הכולל שליחת מיילים ועוד. 

כמו כן, מכיוון שהמערכת מסוגלת לאגור נתונים כמו מלאי בחנות וירטואלית

ניתן לחסוך זמן בספירת המלאי או בביצוע רישומים ידניים למעקב אחרי המלאי מכיוון שהמערכת סופרת את כל ההזמנות שמבוצעות 

וכמו כן יכולה גם להתריע בפני הבעלים על מלאי שעומד להיגמר. 

מסיבות אלו, שימוש במערכת לניהול הזמנות יכול לחסוך בזמן של העובדים ובמקרים בהם מדובר בעסקים גדולים, 

ניתן אפילו לצמצם במספר העובדים וזאת מבלי שתפקוד העסק ייפגע.

הקליקו כאן לשאלות נוספות.

שתפו את המאמר עם חברים:

שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב google
שיתוף ב email

אתר/חנות ל-7 ימי חינם!

צריכים אתר חדש לעסק?
צריכים לבנות דפי נחיתה ללקוחות?
צריכים חנות אינטרנטית שתגדיל לכם את המכירות?
הרשמו עכשיו ותוך כמה דקות האתר/חנות שלכם באוויר!
עצרו!

מאמרים נוספים שיכולים לעניין אתכם

איך לפתוח חנות אינטרנטית
מידע מקצועי

איך לפתוח חנות אינטרנטית?

אז איך לפתוח חנות אינטרנטית? פתיחת חנות אינטרנטית בשנת 2019 ושנת 2020 הבא עלינו לטובה, היא הכרחית בימינו עבור מרבית סוגי העסקים. הקמת חנות מכירות

המשך קריאה »
למה דווקא וורדפרס
מידע מקצועי

למה דווקא וורדפרס?

רוצים לבנות חנות וירטואלית – למה דווקא וורדפרס?  למה דווקא וורדפרס? – אם עדיין אין לכם אתר או חנות אינטרנטית ואתם מתעניינים בבניית אתר, אם

המשך קריאה »
יתרונות בבניית אתר וורדפרס
מידע מקצועי

יתרונות בבניית אתר וורדפרס

מהם יתרונות בבניית אתר וורדפרס? יתרונות בבניית אתר וורדפרס: כ-30% מהאתרים בעולם, בנויים על מערכת ניהול התוכן וורדפרס. אחד היתרונות הכי בולטים של האתרים האלה

המשך קריאה »

החגים כבר כאן

נרשמים לשנה ומקבלים חודשיים במתנה!

ימים
שעות
דקות
שניות
המבצע פג תוקף, עמכם הסליחה.

בחר תבנית

[bz_templates_grid]
דילוג לתוכן